تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته مغلوب الفیصلی شد تا بحران های تیم ولادان میلوژویچ بیشتر از قبل شود.

شکست دوباره الاهلی، حریف استقلال در بحران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از صدآنلاین، تیم فوتبال الاهلی روزهای خوبی را در فوتبال عربستان سپری نمی کند و آنها شب گذشته باز هم تن به شکست دادند. در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الاهلی در استادیوم سلمان بن عبدالعزیز مهمان الفیصلی بود و مقابل این تیم مغلوب شد.

در این بازی الاهلی بازی را خوب آغاز کرد و چندین فرصت درخشان نیز از دست داد که البته درخشش مصطفی ملائکه سنگربان الفیصلی مانع از گلزنی این تیم شد. بزرگترین موقعیت الاهلی در وقت های تلف شده نیمه نخست به دست آمده که ملائکه موفق شد ضربه پنالتی عمر السومة ستاره افول کرده الاهلی را به خوبی مهار کند.

 

در نیمه دوم شاگرادن ولادان میلوژویچ به گل رسیدند. پاس عبدالرحمن غریب تنها ستاره این روزهای الاهلی در دقیقه 49 به سلطان مندش رسید و او گل نخست مهمان را به ثمر رساند. اما در 8 دقیقه پایانی ورق به طور کامل برگشت. ژولیو تاوارس مهاجم اهل کیپ ورد الفیصلی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، محمد السیاری گل برتری را برای میزبان به ثمر رساند تا الفصیلی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.


این دومین شکست پیاپی الاهلی پس از باخت سنگین 3 بر صفر مقابل الشباب در هفته گذشته بود. آنها تنها 2 امتیاز از 4 دیدار گذشته خود به دست آورده اند و اوضاع در این باشگاه به هیچ وجه مطلوب نیست. بازیکنان الاهلی چندین ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و هفته گذشته عمر السومة و محمد العویس ستاره های الاهلی به انتقاد شدید از عبدالله مومنه رئیس باشگاه پرداختند که این صحبت ها منجر به جریمه سنگین مالی و کسر 10 درصد از حقوق ماهیانه این دو بازیکن شد.


الاهلی با این شکست 35 امتیازی و در رده سوم باقی ماند که البته در صورت پیروزی الاتحاد در بازی امشب، این جایگاه را از دست خواهد داد. فاصله آنها اکنون با صدر جدول در همان عدد 6 باقی ماند ولی در صورت کسب پیروزی الشباب در دیدار امروز، این اختلاف به 9 خواهد رسید. الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال در گروه سوم قرار دارد.

 

 

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار