مدیرکل کمیته امداد گلستان:

بابایی گفت: در سال جاری، بیش از ۵ هزار شغل برای مددجویان با اعتبار یکصد و ۳۲ میلیارد تومان در گلستان ایجاد شده است.

تحقق ۲۵ درصدی اشتغال گلستان از سوی کمیته امداد/ بیش از ۵ هزار شغل برای مددجویان ایجاد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» صبح امروز (دوشنبه 11 اسفند) به مناسبت سالروز تاسیس  کمیته امداد در جمع خبرنگاران گفت: 83 هزار خانوار شامل یکصد و 86 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند و از 42 خدمت این نهاد بهره مند می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد در سال های اخیر توانمندسازی خانواده ها با رویکرد اشتغال بوده است، افزود: خانواده هایی که توانایی دارند، در حوزه اشتغال کمیته امداد اقداماتی را انجام می دهد.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد در بحث ایجاد اشتغال نقش موثری در استان داشته و 25 درصد اشتغال استان گلستان از سوی کمیته امداد ایجاد شده است.

 

بابایی با اشاراه به اینکه کمیته امداد برای ایجاد اشتغال قشر محروم و نیازمند گام های مهمی را برداشته است، اظهارداشت: مشاوره شغلی، استعدادسنجی، آموزش و شناسایی افراد دارای مهارت و معرفی به مراکز طرف قرارداد و پرداخت تسهیلات از جمله این اقدامات است.

 

وی خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد بحث راهبران شغلی است و کسانی که دارای کسب و کار و کار بلد هستند حمایت می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: در سال جاری، بیش از 5 هزار شغل برای مددجویان با اعتبار یکصد و 32 میلیارد تومان در استان ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به بسته های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان، افزود: کارفرمایانی که از مددجویان در محل کار خود استفاده کنند برای هر نفر 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 7 ساله پرداخت می شود یا اینکه کمیته امداد تا دو سال حق بیمه مددجویان شاغل در آن محل را پرداخت می کند.

 

بابایی اعلام کرد: در سال آینده اعتبارات اشتغال کمیته امداد دو برابر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار