فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارقان کابل سابقه‌دار و خشن خبر داد که برای فرار از پلیس با قمه و سلاح سرد به سمت پلیس حمله‌ور شده که با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.

حمله سارقان کابل با قمه به پلیس گرگان/ زمین‌گیر شدن مجرمان خشن با شلیک پلیس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمد شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت کابل توسط دو سارق در ساعت دو بامداد امروز در یکی از محلات گرگان، نزدیک‌ترین تیم گشت انتظامی از کلانتری 13 شهید رجایی گرگان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از حضور ماموران در محل، سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت پلیس اقدام به فرار کردند و حتی به دستورات مکرر پلیس نیز بی‌توجهی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: سارقان در حالی که با تعقیب و گریز پلیس مواجه شدند در شرایطی که عرصه بر آنها تنگ شده و راهی برای فرار نداشتند، با سلاح سرد و قمه به سمت ماموران حمله‌ور شده و قصد تعدی به پلیس را داشتند.

شیرازی بیان کرد: ماموران چندین بار به سارقان تذکر و هشدار داده اما این افراد بدون توجه به تذکرات پلیس به سمت ماموران حمله‌ور شده که ماموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، با شلیک به سارقان از ناحیه پا آنها را مورد اصابت گلوله قرار داده و سارقان زمین‌گیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند، بیان کرد: از سارقان آلات و ادوات سرقت و مقادیری کابل مسروقه کشف و ضبط شد.

شیرازی تاکید کرد: این متهمان افراد سابقه‌دار حرفه‌ای هستند که سابقه سرقت، ضرب و جرح با سلاح سرد، حمل مواد مخدر، تحصیل مال مسروقه، شرکت در قتل عمد، سرقت احشام، تهدید و تمرد به سمت ماموران انتظامی با سلاح سرد، سرقت موتورسیکلت و کابل برق را در پرونده خود را دارند.

وی گفت: تقاضای ما از شهروندان این است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را هرچه سریعتر به پلیس 110 گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار