از آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات بدمینتون تادرخواست استاندار از وزیرصنعت برای توسعه زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی گلستان از جمله اخبار 24 ساعت گذشته در گلستان بود.

از تشکیل ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی در ایام کرونا تاتحقق 69 درصدی بودجه شهرداری ها

 به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر از فوت راننده تریلی بر اثر واژگونی در محور شاهرود به آزادشهر خبرداد.

*** رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: جشنواره بهاره ۱۴۰۰ به طور مجازی در گلستان آغاز به کار کرد.

*** فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری زن جوان که با نقشه شیطانی، همسرش را به قتل رسانده بود خبر داد. 

*** مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: در ایام طرح مبارزه با کرونا تعداد ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی در گلستان تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

*** مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: میانگین تحقق بودجه سال ۹۹ کل شهرداری های گلستان ۶۹ درصد است.

*** سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۹۱ فقره پرونده تخریب و تجاوز برای ۲۶۳ هکتار از منابع طبیعی گلستان تشکیل شده که بخشی از آن ها خلع ید شده است. 

*** شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز جمعه این هفته در دو شهر استان اقامه نخواهد شد.

*** سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای طرح کاداستر در یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان خبرداد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کل کاداستر اراضی به پایان می‌رسد.

*** معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: از هفته آینده مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار گلستان عرضه خواهد شد.

***رئیس کل دادگستری استان گلستان از تعیین ۵۱ شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان گلستان خبر داد.

*** مسوول نمایندگی دفتر وزارت امور خارجه در گلستان گفت که این وزارت‌خانه به دلیل حضور علاقه‌مندان فراوان اسب‌دوانی در حال پیگیری برای استقرار دبیرخانه بین‌المللی مسابقات سوارکاری در گرگان است.

*** استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت طبیعی و اقتصادی این استان به خصوص در بخش دریانوردی گفت که احیا بنادر قدیمی یا ساخت بندر جدید به دلیل برخورداری از فرصت‌های فراوان مناطق گوناگون گلستان دارای توجیه اقتصادی بالایی است.

*** رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهاد کشاورزی گلستان گفت: برآورد می‌شود که تنش خشکی که در سال زراعی جاری اتفاق افتاده باعث کاهش حدود ۲۰ درصدی عملکرد کلزا در مزارع دیم گلستان شده باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار