مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: همکاری شهرداری گرگان به منظور خدمات‌دهی شایسته به زائران شهدای گمنام و مشارکت شهرداری در محوطه‌سازی و فضاسازی شایسته محوطه یادمان مطهر شهدای گمنام تپه نورالشهدا ضروری است.

لزوم مشارکت شهرداری گرگان در محوطه‌سازی یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان طی جلسه‌ای «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان، ضمن قدردانی از مشارکت‌های شهرداری گرگان در موضوع ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سال ۹۷ اظهار داشت: با توجه به روند کار انجام شده در پروژه و حجم کار باقی مانده و نیاز به همدلی و هم افزایی مجموعه استان در راستای تامین اعتبار لازم جهت تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه ارزشمند، استمرار مشارکت و مساعدت شهرداری گرگان در بودجه‌های سنواتی شهرداری برای پروژه موزه دفاع مقدس ضروری و با اهمیت است.

وی گفت: جلسات متعددی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ارشد استان در این خصوص برگزار شده که ان‌شاءالله بتوانیم با همراهی همه عزیزان این پروژه ارزشمند را به بهره‌برداری برسانیم.

سرهنگ کاظمی در ادامه خواستار افزایش همکاری شهرداری گرگان به منظور خدمات‌دهی شایسته به زائران شهدای گمنام و مشارکت شهرداری در محوطه سازی و فضاسازی شایسته محوطه یادمان مطهر شهدای گمنام شد.

«عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان نیز بیان داشت: کار برای شهدا وظیفه همه ما است و شهرداری گرگان در خصوص یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا برنامه‌هایی دارد که ان‌شاءالله با برگزاری نشست مشترک با کارشناسان ذیربط در دو مجموعه، بتوانیم طرح‌های خوب و مناسبی در آن فضا اجرا شود.

وی در خصوص استمرار مشارکت و مساعدت شهرداری گرگان در ساخت موزه دفاع مقدس نیز امیدواری کرد که بتوانند با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص نیز گام‌های موثری برداشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار