بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و تجاری گرگان صبح امروز با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد.

بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و تجاری گرگان با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، صبح امروز و با حضور استاندار گلستان، معاون پیگیری و هماهنگی امور استان‌های دفتر رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و شهر گرگان، بزرگترین مجتمع فرهنگی و تجاری گرگان با حضور  ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

علی اصغر احمدی، معاون پیگیری و هماهنگی امور استان‌های دفتر رئیس جمهور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: گرگان با اینهمه ظرفیت به ویژه در حوزه فرهنگی و تاریخی به خوبی در کشور شناسانده نشده است.

وی گفت: حتی از منظر اقتصادی استان گلستان و شهر گرگان تأثیر زیادی در توسعه کشور داشته و دارد و لازم است کسانی که به عنوان مسئول و مدیر در این استان و شهر خدمت می‌کنند این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانند.

احمدی با بیان اینکه این مجتمع در 12 هزار و 800 مترمربع احداث شده است، ادامه داد:  قبلا این مکان یک گاراژ بود و اینکه امروز شهرداری گرگان این بنا را تعریف کرده و با مشارکت بخش خصوصی به این نقطه رسانده باید از آنان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد ظرفیت گرگان بیش از این حرف‌هاست و انتظار داریم که این اقدامات توسعه‌ای در سراسر استان گلستان از جمله شهر گرگان بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

احمدی بیان داشت: آهنگ خوبی برای توسعه در شهرداری با کمک شورای شهر گرگان شنیده می شود و اگر همه با این وضعیت کار کنیم به توسعه خواهیم رسید اما اگر به حاشیه توجه کنیم این آهنگ توسعه کند و متوقف می‌شود.

این مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی که به فرهنگسرای گرگان مشهور شده است از اواسط دهه 80 شروع شد اما به علت مشکلاتی که داشت با وقفه مواجه شد تا اینکه در دوره کنونی مدیریت شهری گرگان مشکلات آن رفع و پروژه تکمیل شد. این مجتمع قرار است به پارک علم و فناوری استان اجازه داده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار