با ارتباط وبیناری رئیس جمهور پروژه مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» صبح امروز (پنجشنبه 15 اسفند) در آیین بهره برداری از پروژه مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان اظهار کرد: توسعه اقتصادی شهر توجه به موضوع حمل و نقل از اولویت های شهرداری گرگان بوده است.

 

شهردار گرگان به مهمترین پروژه های اجرا شده شهرداری گرگان اشاره کرد و ادامه داد: بلندترین آبشار صخره ای و آب تمای ماتریسی، بزرگترین پروژه ترافیکی در تاریخ گرگان، احداث 14 پارک محله ای، عمومی و تخصصی در سطح شهر گرگان، خرید 20 دستگاه اتوبوس و برنامه ریزی برای خرید 20 دستگاه دیگر در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفته است.

 

دادبود بیان کرد: اجرای پروژه هایی در بافت تاریخی گرگان و مرمت منزل تاریخی و تبدیل آن به موزه اسناد شهرداری، حمایت از تیم بسکتبال از دیگر اقدامات شهرداری گرگان به شمار می رود.

 

وی افزود: اجرای پروژه بازار موزه هفت شهر با معماری هفت بازار و احداث بزرگترین آب نمای موزیکال کشور و اجرای شهربازی مدرن گرگان در تپه های هزارپیج با یک هزار میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقداماتی است که می توان در سال های اخیر به آن اشاره کرد.

 

شهردار گرگان به پروژه مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: این پروژه در فضایی به مساحت 12 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

 

دادبود بیان کرد: از سال 96 تا 1400 اعتبارات شهرداری و حجم سرمایه گذاری در شهر گرگان پنج برابر شده است و در سال 1400 نیز میزان سرمایه گذاری ها به 10 برابر می رسد.

 

گفتنی است، همزمان با مراسم افتتاح 998 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان پروژه شهری پروژه اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان (فرهنگسرا) به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار