حجت الاسلام سیدحسینی گفت: دادستانی از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع و سریع با مجرمان که به دنبال برهم زدن نظم عمومی هستند حمایت خواهد کرد.

حمایت از نیروی انتظامی گلستان برای برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«سیدرضا سیدحسینی» ظهر امروز (پنجشنبه 15 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امنیت لازمه هر توسعه و پیشرفت جامعه است و دستگاه قضایی و دادستانی به خصوص با کسانی که امنیت مردم و نظم عمومی را برهم می زنند برخورد قاطع خواهند داشت.

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: دادستانی از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع  و سریع با مجرمان که به دنبال برهم زدن نظم عمومی هستند حمایت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: کسانی که به دنبال ناامنی هستند قطعا دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد و از نیروی انتظامی مقتدر نیز  در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در مراحل مختلف رسیدگی و در عمل این حمایت را از پلیس دستگاه قضایی نشان داده است، افزود: زندان جای افراد و کسانی است که امنیت عمومی و نظم عمومی را برهم می زنند و این افراد باید سریع مجازات شوند.

 

دادستان مرکز گلستان متذکر شد: با کسانی که اقداماتی مثل چاقوکشی، قمه کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و به دنبال ناامنی در جامعه هستند برخورد قاطع می شود.

 

حجت الاسلام سیدحسینی ضمن تشکر از نیروی انتظامی گفت: از اجرای طرح اقتدار و آرامش پلیس در گلستان تشکر می کنیم و این اقدامات باید مستمر باشد و نیروی انتظامی پس از وقوع جرم باید به موقع وارد عمل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار