رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از صدور مجوز ۲ نشریه دانشجویی این دانشگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سیدسجاد بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرگز، از صدور مجوز ۲ نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه دانشگاهی خبر داد.

وی اظهار کرد: در نخستین جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، دو نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز مجوز انتشار گرفتند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی واحد بندرگز تأکید کرد: نشریه میعاد به صاحب‌امتیازی کانون مهدویت، مدیرمسئولی فهیمه حیدری و سردبیری زهرا ریاحی در زمینه انتشار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به مدت یک سال مجوز فعالیت گرفت.

بابازاده ادامه داد: برای نشریه خورشید هشتم به صاحب‌امتیازی کانون معرفت رضوی، مدیرمسئولی فاطمه زهرا خواجوی و سردبیری معصومه باقری در زمینه فرهنگی، مذهبی و سیاسی نیز به مدت یک سال مجوز فعالیت صادر شد.

وی نشریات را از ابزارهای مهم توسعه فرهنگی در هر دانشگاهی عنوان کرد و توضیح داد: نشریات دانشجویی در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه دانشگاهی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی رسالت خطیری دارند و واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و از نشریات حمایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار