مدیر موسسه فرهنگی قرآنی نسیم ظهور:

نمایشگاه تجسمی «واقعه» با همکاری گروه فرهنگی قرآنی زلال نور مشهد مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برپا شد.

نمایشگاه تجسمی «واقعه» در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برپا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رباب بابائیان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه تجسمی واقعه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: این نمایشگاه از 20 تا 24 آبان در محل دانشگاه آزاد اسلامی در سالن حکیم جرجانی برپا شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تابلوی برجسته از سوره واقعه با همکاری گروه فرهنگی قرآنی زلال نور مشهد به نمایش گذاشته شده است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآنی نسیم ظهور تاکید کرد: هدف ما شناخت و تشویق دانشجویان و نسل جوانان به قرآن و اهل البیت (علیهم السلام) است.

بابائیان با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 16 عصر پذیرای علاقمندان است، افزود: موسسه فرهنگی و قرآنی نسیم ظهور در استان گلستان مجری طرح نخستین محفل تلاوت قرآنی بانوان در استان گلستان است.

وی افزود: این موسسه فعالیت‌های قرآنی پیش دبستانی و دبستان دخترانه غیر دولتی نور در گرگان را دنبال می‌کند و به دنبال این است که حافظان خردسال را آموزش دهد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآنی نسیم ظهور با بیان اینکه موسسه فعالیتش را از سال 1394 آغاز کرده، افزود: استعدادیابی بین دختران خردسال و نوجوان برای آموزش حفظ قرآن انجام شده و امسال به شکل تخصصی با جامعه هدف 50 نفر به آموزش حفظ قرآن می‌پردازیم.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار