از افتتاح پروژه بیابان زدایی در مساحت ۴ هزار هکتار تا غرس نهال در فضای ۴.۵ هکتاری سایت پسماند آزادشهر از جمله اخبار 24 ساعت گذشته در گلستان بود.

ازبرخورد یک دستگاه خودروی سمند با درخت و 3 کشته تا افتتاح پروژه بیابان زدایی در مساحت ۴ هزار هکتار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما،حق شناس گفت: در فضای ۴.۵ هکتاری سایت پسماند آزادشهر به مناسبت روز دختکاری نهال غرس شد.

*** حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در جوار امامزادگان استان گلستان غرس می شود.

*** لطفی گفت: با حضور استاندار گلستان به مناسبت روز درختکاری پروژه بیابانزدایی در مساحت چهار هزار هکتار افتتاح شد.

***دومین مرحله پاکسازی عمومی پارک ملی گلستان به مناسبت هفته منابع طبیعی (۱۵ تا ۲۱ اسفند) با مشارکت فرمانداری‌های شرق استان، تشکل‌های مردم نهاد و حضور رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و استاندار گلستان آغاز شد.

***برخورد یک دستگاه خودروی سمند با درختان حاشیه جاده گرگان ـ کردکوی در محدوده مرکز بهداشت روستای نودیجه موجب جان باختن سه تن و زخمی‌شدن یک نفر دیگر شد.

***امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت هفته منابع طبیعی (۱۵ تا ۲۱ اسفند) از مردم گلستان خواست در روزهای پایانی سال با کاشت نهال به استقبال بهار طبیعت بروند.

***مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت که سالانه حدود یک میلیون هکتار به مساحت بیابان‌های کشور اضافه می‌شود که برای جلوگیری از این پدیده زیست محیطی و پیامدهای ناشی از آن باید به همین مقدار، طرح‌های بیابان‌زدایی انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار