صدور حکم تخریب ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در گالیکش، کاهش ذخیره خونی استان به کمتر از چهار روز، بستری ۳۵۸ بیمار کرونایی و کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای سرقتی از مهمترین اخبار کوتاه روز سه‌شنبه استان است.

صدور حکم تخریب ۳۰ بنای غیرمجاز در گالیکش و چند خبر از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش از صدور حکم تخریب ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی تنگراه و ۱۴ مورد در محدوده روستای فارسیان فرنگ بود.

**

اویس ممشلی رییس دفتر نمایندگی هلال احمر مراوه‌تپه گفت: کاروان سلامت این جمعیت با ۹ پزشک و پیراپزشک در روستای کم برخوردار "نارلی‌آجی‌سو" ۳۲۰ نفر از بیماران را ویزیت کردند.

**

سیدصادق بنی‌عقیل مدیرکل سازمان انتقال خون گلستان گفت: ذخیره خون استان در برخی گروه‌های خونی به کمتر از چهار روز رسیده است.

**

مرتضی صابری مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس از اجرای عملیات آسفالت ۲ هزار و ۴۰۰  متر مربع از معابر روستای گدم آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خبر داد.

**

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بستری ۳۵۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، گفت: از این تعداد ۸۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که ۳۸ نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

**

سرهنگ فرهاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی گلستان از بازداشت پنج سارق و ۱۷ مالخر در این استان خبر داد و گفت: ارزش اقلام کشف شده بیش از ۳۵ میلیارد ریال است.

**

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی آزادشهر گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۲ اسفند بیش از ۶۰ هزار اصله نهال غیرمثمر رایگان در شهرستان توزیع می‌شود.

**

عملیات ساخت دبیرستان چهار کلاسه دخترانه خیرساز روستای "حالی آخوند" گنبدکاووس با مساحت ۲۱۸ متر مربع به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان دختر آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار