فرماندار بندرترکمن عنوان کرد

شیرنگی گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی از برنامه های هفته شهید و شهادت در بندرترکمن است.

تشریح برنامه های هفته شهید و شهادت در بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید صادق شیرنگی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از رسالت های مهم و اساسی امروز جامعه که در تاکیدات منویات مقام معظم رهبری نیز قرار دارد بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا است.

 

فرماندار بندرترکمن به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و تکریم از خانواده شهدا اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت هفته شهید و شهادت در شهرستان بندرترکمن با خانواده شهدا دیدار خواهیم داشت.

 

شیرنگی یادآور شد: از 16 الی 22 اسفند که به نام شهدای سرفراز نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است که موضوع شهید و شهادت را به نسل جوان جامعه یادآوری کنیم و بیان کنیم که امروز هرچه که داریم از برکت مجاهدت خون شهدا است.

 

وی تاکید کرد: امروز اقتدار جامعه کشور به واسطه خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و همه جامعه باید نسبت به خانواده شهدا ادای دین کنند.

 

فرماندار بندرترکمن ابراز داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته ولی با رویکرد متفاوت برنامه های مختلفی را به مناسبت هفته شهید و شهادت در دستور کار قرار دادیم.

 

شیرنگی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از فرشتگان تاریخ ساز (شهدای زن) و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در قالب معرفی سنت های ترکمن با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، چهره نمایی از تمثال شهدا و غرس نهال از دیگر اقداماتی است که به مناسبت این هفته در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار