جلوگیری از افزایش قیمت ها با عرضه گسترده کالا فراهم می شود. قیمت کالاهای پرمصرف در آستانه عید تعدیل می شود. معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفته است، مشکل و معضل گرانی وجود دارد اما با عرضه گسترده کالا می‌توانیم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم.


جلوگیری از افزایش قیمت ها با عرضه گسترده کالا| قیمت کالاهای پرمصرف در آستانه عید تعدیل می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ جلوگیری از افزایش قیمت ها با عرضه گسترده کالا فراهم می شود. قیمت کالاهای پرمصرف در آستانه عید تعدیل می شود. معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفته است، مشکل و معضل گرانی وجود دارد اما با عرضه گسترده کالا می‌توانیم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات این نهاد در راستای تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار از تعدیل قیمت کالا‌های پرمصرف در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان خبر داد.

«عباس قبادی» با اشاره به برنامه‌ریزی های گسترده در راستای تنظیم بازار کالاهای پرمصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سال جاری فروش های بهاره و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در کشور نداریم و طرح فروش فوق العاده در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی اصناف و تشکل ها، عرضه مستقیم کالا در قالب این طرح از فردا در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار