مدرسه شش کلاسه خیّرساز زنده یاد «بی بی سلیمه شیر محمدی» درشهرستان گنبد کاووس به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، مدرسه شش کلاسه زنده یاد «بی بی سلیمه شیرمحمدی» شهرستان گنبدکاووس با حضورخانواده خیّر مدرسه ساز، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، رئیس مجمع خیرین گلستان و جمعی از خیّرین و مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ مدرسه با ۲۶۰ کلاس درس و هزینه 200 میلیارد تومان توسط این اداره کل با مشارکت 75 درصدی خیّرین مدرسه ساز احداث و تحویل آموزش و پرورش استان شد و در حال حاضر 74 کلاس درس نیز در شهرستان گنبد کاووس در دست اجرا می باشد.

لیوانی افزود: در سال گذشته خیّرین گلستانی 50 میلیارد تومان در ساخت فضاهای آموزشی کمک کردند و این مشارکت خیّرین در سال جدید رشد چشمگیری داشت به طوری که این رقم به مبلغ 80 میلیارد تومان افزایش داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در ادامه افزود: مدرسه خیّرساز زنده یاد بی‌بی سلیمه شیرمحمدی با 6 کلاس درس با زیربنای هزار و ۶۴ مترمربع فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد ریال با مشارکت خیّر مدرسه ساز خانم مهناز شیرمحمدی به نام خواهر مرحومش زنده یاد بی بی سلیمه شیرمحمدی احداث گردید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار