مرحله مقدماتی رقابت استانی کرسی های آزاد اندیشی با حضور فعال تیم های دانشجویی در قالب ۲۴ تیم در ۱۳ رویداد و راهیابی ۱۲ تیم به مرحله نهایی استانی در واحد علی آبادکتول برگزار شد.

کرسی های آزاد اندیشی فرصت کشف و پرورش استعدادهای دانشجویی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا؛ گلستان؛ علی آباد کتول؛ علی اصغر رجبی ایولی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در این خصوص اظهار کرد: در مرحله مقدماتی اولین رویداد ملی رقابت دانشجویی  ۲۴ تیم در موضوعات اجتماعی(۸تیم)، سیاسی(۶تیم)، اقتصادی(۲تیم)، سلامت(۲تیم) و فرهنگی(۶تیم) شرکت داشتند که در سیزده رویداد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: با توجه به مشارکت بالای تیم های دانشجویی و ثبت نام ۱۲ تیم و همکاری اساتید واحد علی آبادکتول در قالب کارشناس مجری،  واحد علی آبادکتول میزبانی این سطح از مسابقات را برعهده گرفت و این رویداد  در روز شنبه ۱۶ اسفندماه بصورت همزمان در ۴ سالن جلسه برگزار شد.

رجبی ایولی در ادامه گفت: از نکات قابل توجه این رویداد می توان به فضای با نشاط، پرشور و تعاملی بین دانشجویان اشاره کرد. وی همچنین میزان آمادگی بالای تیم ها برگزاری داوری جدی، مشارکت فعال اساتید و حضور و اهتمام دانشجویان را از دیگر نکات حایز اهمیت در این رویداد مهم برشمرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علی آبادکتول خاطر نشان کرد:  از بین تیم های دانشجویی واحد علی آبادکتول یک تین در حوزه سلامت ، دو تیم در حوزه اجتماعی اجتماعی و یک تیم در حوزه فرهنگی موفق به راهیبابی به مراحل بعدی این مسابقات شدند.

وی در پایان دیگر اهداف برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را تعمیق مطالعه در جوانان، ارتقا سطح مطالبه گری و پرسش گری، افزایش فن بیان و انسجام ذهنی و تعامل در بین دانشجویان بیان کرد و ابراز امیدواری نمود برگزاری چنین رویدادهایی موجبات ارتقاء توانمندی و پرورش استعدادهای دانشجویی را فراهم نماید.

شایان ذکر است از ۲۴ تیم شرکت کننده در ۱۳ رویداد ۱۲ تیم به مرحله استانی راه یافتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار