معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از میزبانی تولید محتوا کشوری ارزشیابی درس تربیت بدنی در استان گلستان خبر داد.

از میزبانی تولید محتوای کشوری ارزشیابی درس تربیت بدنی در استان گلستان خبر داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استاندر گفتگو با استودیو همکلاسی گفت : بر اساس شیوع  ویروس کرونا در کشور و شرایط غیر حضوری دانش آموزان  فعالیت بدنی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و شعار همیشگی ما اینست اگر  مدارس تعطیل است آموزش تعطیل نیست.

وی بیان داشت: هدف از ارزشیابی تعیین شاخصی است برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان و ارزشیابی درس تربیت بدنی با هدف سنجش سطح آمادگی جسمانی و مهارتی و میزان پیشرفت دانش آموزان قابل اجرا می باشد.

طبرسا افزود: بر همین اساس دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت در راستای فعالیت های خود تولید محتوی ارزشیابی درس تربیت بدنی در دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه را در دستور کار خود قرار داد که استان گلستان به عنوان میزبان این فعالیت مهم انتخاب شد ودر این راستا در دوره ابتدایی، 6 فیلم و 18 آزمون و در دوره متوسطه، 2 فیلم و شش آزمون به صورت کاملا علمی و حرفه ای به میزبانی شهرستان علی آباد ضبط گردید و در حال تدوین نهایی است تا در اختیار کلیه همکاران تربیت بدنی کشور قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار