رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان و سد شصت کلا در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفتند.

بیمارستان کودکان گرگان در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، قدرت الله عابدی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۹، طرح کاداستر در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گلستان اجرا شده بود که در پایان امسال به ۷۰۰ هزار هکتار می رسد.

طبق گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در سه سال اخیر ۱۵ هزار هکتار بیابان زدایی در استان انجام شده است.

عابدی اضافه کرد: در سال گذشته ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به استان، دو هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر احداث یا مرمت ۳۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در استان با اعتبار هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان انجام شده است.

عابدی همچنین گفت: در سال اخیر ۴۲ واحد آموزشی با ۲۲۸ کلاس درس و با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان توضیح داد: در خصوص بودجه ۱۴۰۰ استان تعامل همه جانبه با مجمع نمایندگان و سایر مسئولان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز کمیسیون ماده ۲۳ دو پروژه در گلستان اخذ شد.

عابدی توضیح داد: از سه پروژه ای که در حوزه آب در بودجه سال ۱۴۰۰ در کشور مجوز و ردیف اعتباری گرفت یک پروژه (سد شصت کلا) مختص گلستان بود که مشکل آب شرب گرگان را حل می‌کند.

وی گفت: همچنین بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان توانست ردیف اعتباری بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار