در پی بارش برف در استان گلستان رخ داد :

در پی بارش برف شدید در استان گلستان ، روابط عمومی شرکت گاز گلستان نسبت به استفاده زیاد و نامتعارف از گاز خانگی توسط مشترکان هشدار داد.

هشدار روابط عمومی شرکت گاز گلستان نسبت به استفاده زیاد از گاز توسط مشترکان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ سید جلال ابوالقاسمی سخنگوی شرکت گاز استان گلستان درمصاحبه با این پایگاه خبری ، ازهم استانیهای عزیز خواست تا در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را بنمابند.

وی با اشاره به  سرد شدن هوا  و بارش برف دراستان  دراین زمینه گفت: با ورود جبهه هوای سرد به استان و بارش برف و  کاهش محسوس دما و بالتبع  افزایش حجم مصرف گاز ، از مشترکین گرامی تقاضا می شود به منظور پایداری جریان گاز درمصرف گاز نهایت صرفه جویی را انجام دهند تا دراستمرارجریان گاز مشکلی پیش نیاید.

 ابوالقاسمی ضمن تشکراز حسن توجه  مشترکان  گازبه ارائه نکاتی در این خصوص پرداختند که می توان به پوشیدن لباسهای  گرم  زمستانه ،کم کردن حداقل یک درجه از دمای محیط، مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گازسوز، تنظیم دمای رفاه اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد و خاموش کردن وسایل گرمایشی درهنگام خروج از منزل و محل کار عنوان نمود.

وی موارد دیگری  که در زمینه صرفه جویی مصرف گاز بسیار موثر است را کم کردن درجه موتورخانه ها وآبگرمکن های مخزنی، تنظیم درجه حرارت ۵۰ درجه ای برای منازلی که ازسیستم گرمایشی مرکزی استفاده می کنند، بستن شیر شوفاژ اطاق هایی که مورد استفاده قرارنمی گیرند و همچنین بسته نگهداشتن دراطاق های خالی و خاموش کردن بخاری موجود درآن است.

ایشان درادامه از کلیه ادارات، مراکز آموزشی ،بانکها و کلیه مراکز خدماتی تقاضا داشت همچون  بخشهای خانگی و تجاری  مصرف گاز مجموعه  خود را مدیریت نمایند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت:مشترکین عزیزدقت داشته باشند گازنعمت بزرگی است که درکنارفواید آن ، خطراتی را نیز به همراه دارد، بنابراین لازم است  موارد ایمنی را هم در حین مصرف رعایت کرده و رفاه و آسایش را برای خود وافراد خانواده به ارمغان  بیاورند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار