مدیر اداری صدا وسیما استان گلستان هدف از اهدای خون را نوعی اهداء زندگی به همنوع می داند و برای کسانی که از نعمت سلامتی برخوردار هستند شکرانه به جای آوردن این نعمت ، اهدا خون را ارزشمند می باشد .

کمک مومنانه اهدای خون کارکنان صدا و سیما استان گلستان به بیماران نیازمند به خون
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان، دوشنبه هجدهم اسفند 1399 و طی فراخوان نیاز به خون وفرآورده های خونی دراستان گلستان، کارکنان صدا و سیمای استان گلستان با حضور در مرکزجامع اهدای خون استان گلستان و با نیت خداپسندانه خون خود را اهدا کردند.
محمد رضا باقریون مدیراداری صدا وسیما استان گلستان هماهنگ کننده این برنامه  نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت اهدای خون در نجات جان بیماران، گفت: خون فرآورده ای ارزشمند است که هیچ جایگزینی ندارد و تنها جایگزین اهداء آن می باشد.
وی درادامه افزود، برای تمامی کسانی که از نعمت سلامتی برخوردار هستند این اطمینان وجود دارد که اهدای خون علاوه بر اجر معنوی و کمک به همنوع تضمین کننده سلامت و شادابی نیز می باشد.
مدیراداری صدا وسیما استان گلستان درپایان گفت، با توجه به تغییرات شرایط جوی و سرد شدن هوا میزان مراجعه مردم برای اهدای خون کاهش پیدا کرده، از این رو از شهروندان نوعدوست انتظار می رود، با مشارکت خود در امر اهدای خون بیماران و نیازمندان به فرآورده های خونی را یاری کنند.
 
 
گفتنی است کارکنان صداوسیما استان گلستان از اهدا کنندگان مستمر خون هستند که سالی چند بار خونشان را به بیماران نیازمند اهدا می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار