دو بازیکن مطرح تیم فوتبال استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی تا امروز در لیست خروج قرار گرفته‌اند.

جدایی دو بازیکن استقلال قطعی شد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، فرهاد مجیدی پس از بازی  با فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام کرد تنها بازیکنی که نیاز دارد، امین قاسمی‌نژاد، مهاجم پدیده مشهد است، اما به یکباره پس از مشورت با اعضای کادر فنی نظرش عوض شد و خواهان جذب چند بازیکن شد.

در لیست خروج سرمربی استقلال، فرشید باقری و محمد دانشگر قرار گرفته‌اند. دو بازیکنی که طی سال‌های اخیر حواشی زیادی برای استقلال داشته‌اند، به خصوص دانشگر که در بازی با پیکان با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا کرد و با بهزاد غلامپور، مربی گلرهای تیم نیز کارش به جر و بحث کشیده شد تا مجیدی او را از حضور در تمرینات منع کند. پادرمیانی برخی از بازیکنان از جمله اسماعیلی تاکنون نتیجه نداده است.

باشگاه استقلال نیز تمایل زیادی به حضور بازیکن پرحاشیه‌ای چون دانشگر ندارد و امروز (دوشنبه) قرار است جلسه کمیته انضباطی این بازیکن را برگزار کند. البته نام این دو بازیکن تا امروز در لیست خروج قرار گرفته است و شاید طی یکی دو روز آینده نظر مجیدی تغییر کند، اما آنچه مشخص است تا الان تمایلی به ادامه حضور دانشگر و باقری در استقلال ندارد.

در بین بازیکنان جوان نیز، رضا آذری قرضی به ماشین‌سازی رفت و گفته می‌شود فردین رابط نیز قرار است به تیم نفت مسجدسلیمان برود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار