از حوادث تلخ چهارشنبه سوری با 30 مصدوم، افزایش نظارت بر ساخت‌وسازها در نوروز تا صف‌های طولانی در جایگاه سی ان جی از جمله اخبار مهم سه شنبه 26اسفندماه در گلستان بود.

از حوادث تلخ چهارشنبه سوری با 30 مصدوم تا صف‌های طولانی در جایگاه سی ان جی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، ایستادن در صف‌های طولانی بعد از مرغ، روغن و تخم مرغ به جایگاه‌های سی‌ان‌جی رسیده و تقریبا از ابتدای هفته جاری شاهد صف‌های چندکیلومتری در مقابل برخی جایگاه‌های سوخت در استان هستیم.

 *** رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت بر ساخت و ساز و تغییر کاربری ها در نوروز امسال خبر داد.

*** سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان از مصدومیت ۳۰ نفر در شب چهارشنبه سوری در استان خبرداد.

*** مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: فاز اول ایجاد زیرساخت های پروژه راه آهن اینچه‌برون به ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

*** مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از توزیع بیش از ۱۵۰۰ سبد معیشتی در آستانه نوروز ۱۴۰۰ به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های متاثر از کرونا خبر داد.

*** مهاجر بسطامی گفت: شامگاه امروز ۱۰ خودرو در محور ناهارخوران گرگان به دلیل عدم رعایت ساعت منع تردد و نقض قوانین توقیف شد.

*** فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیجیان شهرستان 55 هزار و 450 نفر برای ویروس کرونا غربالگری شدند.

*** - دبیر ستاد انتخابات گلستان از ثبت نام قطعی هزار و ۳۷۱ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان خبر داد و گفت که این تعداد در مقایسه با دوره گذشته هشت درصد کاهش یافت.

***  فرماندار بندرترکمن گفت: محیط‌بانان گلستانی در بیستمین روز عملیات جمع آوری لاشه پرندگان تلف شده، هزار و ۸۱۴ قطعه پرنده مرده را از ساحل و مناطق باتلاقی این شهرستان در شرق خلیج گرگان جمع‌آوری کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار