سومین جشنواره صنعت خانگی با محوریت دوخت ها، دست سازه ها و نسخه های خانگی به همت موسسه علم آفرین ارمان رها در دلند برگزار شد.

 سومین جشنواره محصولات خانگی در شهر دلند برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا گلستان؛ سیده فاطمه کریمی مدیر عامل موسسه علم آفرین ارمان رها اظهاهر کرد :این جشنواره در جهت ترغیب به کسب درآمد ثابت برای زنان خانه دار برنامه ریزی شد و آثار این هنرمندان با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامیان در آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام شهر دلند به نمایش گذاشته شد.

وی افزود : در این جشنواره بیش از ۱۰۰ محصول خانگی به منظور ثبت دانش و بینش اصیل و بومی ایرانی اسلامی با هدف حمایت از اقتصاد و تحکیم بنیان خانواده برای بازدید عموم به مدت ۳ ساعت به نمایش گذاشته شد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت و هنرمندان صنایع خود را به فروش رساندند.

سیده فاطمه کریمی در پایان :از زنان خانه دار و هنرمند درخواست نمود تا محصولات خانگی خود را برای فروش در بازار به این موئسسه تحویل دهند تا در بازارهای مجازی و حقیقی به فروش برسد و درکنارفروش بتوانیم طی هماهنگی با سرمایه گذاران بتوانیم این محصولات را وارد فاز تولید انبوه گردانیم.

  همچنین پس از پایان این  جشنواره به منتخبین هدایایی اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار