استاندار گلستان گفت: سهم گلستان در صادرات به نسبت کل کشور به دلیل مشکلات موجود در زیرساخت‌های دریایی، هوایی، ریلی و زمینی بسیار کم است.


سهم ناچیز گلستان در صادرات کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حق شناس استاندار گلستان در آیین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده گلستان گفت: اولویت ما حمایت از بخش خصوصی در مسیر تولید و اشتغال است و یکی از دغدغه‌های ما ارتباط مستقیم مقامات ملی با تولیدکنندگان بخش خصوصی و بیان دغدغه‌های آنان است.

او افزود: خوشبختانه علی‌رغم تمام محدودیت‌ها در سال ۹۹ میزان افتتاحات استان دو برابر سال قبل بوده و تردیدی نیست که ایران ۱۴۰۰ شرایط برای تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و همه مردم بهتر خواهد بود.

حق شناس ادامه داد: بسیاری از مشکلات بخش خصوصی در سطح ملی است و تلاش کردیم با دعوت از مقامات عالی و حضور آنان در واحد‌های تولیدی به رفع مشکلات کمک کنیم.

او گفت: سهم گلستان در صادرات به نسبت کل کشور به دلیل مشکلات موجود در زیرساخت‌های دریایی، هوایی، ریلی و زمینی بسیار کم است و در سال ۹۹ به دلیل نیاز داخلی و مشکلات کرونایی بسیاری از محصولات استان امکان صادرات را نداشتند که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شرایط بهتری ایجاد شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار