از صدور مجوز احداث اسکله دربندرترکمن تا توزیع بسته های معیشتی از جمله اخبار مهم پنجشنبه 28اسفندماه در گلستان بود.

از صدور مجوز احداث اسکله دربندرترکمن تا توزیع بسته های معیشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره گوشت مرغ کشور با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری مرغ تعادل بازار را برهم زده است، گفت: دولت با تصمیماتی که می گیرد منافع مرغ استان را مصادره کرده است.

 *** ۹۷ قلم اموال تاریخی و فرهنگی در شهرستان بندر ترکمن کشف شد.

*** شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای استان اقامه خواهد شد.

*** فرمانده انتظامی گلستان از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان خبرداد و گفت: افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده را در دستور کار داده و از ظرفیت نگهبان محلات و بسیج هم استفاده خواهیم کرد.

*** استاندار گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی گلستان به کمترین میزان خود در ۱۳ ماه گذشته رسیده است.

*** مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر گلستان از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۷ اسفندماه، به دو هزار و ۸۳۷ مصدوم امدادرسانی کرده است.

*** فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیجیان شهرستان 55 هزار و 450 نفر برای ویروس کرونا غربالگری شدند.

*** - دبیر ستاد انتخابات گلستان از ثبت نام قطعی هزار و ۳۷۱ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان خبر داد و گفت که این تعداد در مقایسه با دوره گذشته هشت درصد کاهش یافت.

***  فرماندار بندرترکمن گفت: محیط‌بانان گلستانی در بیستمین روز عملیات جمع آوری لاشه پرندگان تلف شده، هزار و ۸۱۴ قطعه پرنده مرده را از ساحل و مناطق باتلاقی این شهرستان در شرق خلیج گرگان جمع‌آوری کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار