مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۰ در ۱۵ امامزاده شاخص استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد کرونا و تحت نظارت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تا ۱۴ فروردین سال آینده آغاز به‌کار کرد.

طرح آرامش بهاری در ۱۵ امامزاده شاخص گلستان فعال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد روز جمعه به خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این طرح با توجه به محدودیت لحاظ شده توسط ستاد کرونا، خدمات راهنمایی و مشاوره با استفاده از ۲۲ روحانی  و بیشتر از طریق فضای مجازی به زایران ارایه می شود.

وی ادامه داد:در طرح آرامش بهاری اوقاف گلستان، امکانات در امامزادگان شاخص در شهرستان ها مستقر شده تا در مواقع اضطراری از این امکانات برای کار امدادرسانی استفاده شود.

مطابق گزارش اخیر ستاد ملی کرونا، مسافرت در تعطیلات نوروز به استان گلستان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

گلستان یکی از استان های شمالی و گردشگری ایران بوده که در کنار دریای خزر، کشور ترکمنستان، استان های خراسان شمالی، سمنان و دامنه های شرقی البرز و مازندران واقع شده است.

وجود اقوام و مذاهب گوناگون، وجود ۱۲۳بقعه متبرکه با ۱۸۰ امامزاده ، سواحل دریای خزر، وجود آثار تاریخی منحصر به‌فرد از جمله میل گنبدقابوس و شهر تاریخی جرجان و دیوار دفاعی گرگان، سواحلی بخشی از دریای خزر، جزیره آشوراده، پارک ملی گلستان، آبشارهای فراوان، جنگل، کویر از جمله مزیت های گردشگری استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار