مدیر گروه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نشاطی گفت: متاسفانه برخی از مدیران درکی از تولید نداشته و خود منشاء مانع تولید بوده که باید تغییر یابند.

برخی مدیران خود مانع تولید هستند/ حمایت از تولید داخلی بهترین پشتیبانی در امر تولید است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی جلیل‌وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری در هنگام سال تحویل منشا خیر و برکت برای مردم ایران بوده که حساسیت موضوع را نسبت به این مسائل می‌رساند.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه و استانداری‌ها در مراکز استان‌ها مسوولان مرتبط در راستای پیگیری مسائل تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

مدیر گروه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نشاطی با اشاره به اینکه برخی از مسوولان خود مانع تولید هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسوولان مرتبط در امر تولید درکی از تولید نداشته و خود مانع تولید هستند که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: دشمن با تحریم‌های ناجوانمردانه خود در حوزه اقتصاد تاروپود اقتصاد کشور را به هم ریخته و امنیت روحی و روانی کشور را تحت الشعاع قرار داده است.

جلیلوند گفت: نیت و قصد دشمن از این کار فروپاشی کشور و فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و ناامید کردن دشمن متکی بودن به تولیدات داخلی بوده تا بار دیگر ایران اسلامی اقتدار خود را در جهان و منطقه ثابت کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار