سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد در سال 1400 تماشاگران به ورزشگاه ها برگردند.

تماشاگران در 1400 به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از منیبان، یکی از موضوعاتی که در سال 1399 بسیار به چشم آمد، غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها به خاطر شیوع ویروس کرونا بود. فوتبال بدون تماشاگر دیگر مانند گذشته جذابیت ندارد و حالا مدت ها است که مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند تا مجوزهای لازم برای ورود تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی را بگیرند.حالا مسئولان فوتبالی امیدوارند در سال 1400 چنین اتفاقی رخ بدهد.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال ورود تماشاگران به ورزشگاه ها به خبرنگار ما گفت: «این مساله در اختیار وزارت بهداشت است و آنها باید مجوز را صادر کنند اما همه ما دوست داریم همه چیز به قبل برگردد و بتوانیم با خلاصی از ویروس کرونا زندگی مان را مثل گذشته راحت ادامه بدهیم.»

وی ادامه داد: «واقعیت این است که بزرگ ترین امتیاز فوتبال هواداران و تماشاگرانش است. اینکه بازی ها بدون تماشاگر باشد و ورزشگاه ها را خالی تر از همیشه ببینیم، هرگز برایمان جذاب نیست. هواداران فوتبال قدرت تیم های ایرانی را زیاد می کنند اما برای ورود تماشاگران مشکلاتی وجود دارد.»

سهیل مهدی در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: «در نهایت ما امیدواریم شرایطی مهیا شود تا دوباره هواداران فوتبال به ورزشگاه ها برگردند. امیدوارم اول از هرچیز در سال 1400 دست به دست هم بدهیم و از شر ویروس کرونا خلاص شویم. از طرف دیگر هم امیدوارم بتوانیم بار دیگر راهی را باز کنیم تا تماشاگران به ورزشگاه ها برگردند. هرچندکه تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار