شهردار گرگان با اشاره به اجرای حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهر گرگان گفت: با تقویت ساختار توسعه سرمایه‌گذاری در شهر گرگان نسبت به دوره مشابه مدیریت شهری سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم به ۳۰ برابر افزایش داشته است.

 سرمایه‌گذاری در شهر گرگان ۳۰ برابر افزایش داشته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در سال‌های نه چندان دور آینده به مقصد گردشگری تبدیل شود اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف در سال 99 برای شهر گرگان رقم خورد که امیدواریم در سال پیش رو تداوم داشته باشد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت تعدادی پروژه‌ها را تکمیل و تعدادی پروژه را هم آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود 400 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌هایی بود که از محل اعتبارات شهرداری و بخش خصوصی هزینه شد.

شهردار گرگان به عملکرد شهرداری در حوزه اقتصادی اشاره و اظهار کرد: با تمهیداتی که اندیشیدیم و تقویت ساختار توسعه سرمایه‌گذاری در شهر، نسبت به دوره مشابه مدیریت شهری سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم به 30 برابر افزایش داشته است.

دادبود افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها در قالب پروژه‌های کلان است و سبب متحول شدن حوزه گردشگری نیز می‌شود.

وی اظهار کرد: برای توسعه اقتصادی، توسعه مشارکت ها و توجه بیشتر به محلات برنامه‌های ویژه‌ای داریم که این برنامه‌ها در اولویت امور شهرداری در سال جاری قرار دارند.

دادبود با اشاره به احیای بافت تاریخی و توسعه ظرفیت گردشگری گرگان، گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده، قطعاً تا 3 یا 4 سال آینده، شهر گرگان یکی از شهرهای مقصد گردشگری کشور خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار