معاون فنی و عملیات فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر در زمان بروز حوادث امسال هزار دستگاه آمبولانس جدید و مجهز خریداری می‌شود.

امسال هزار آمبولانس جدید برای اورژانس کشور خریداری می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان حسین نوری در گرگان اظهار داشت: این خودروهای جدید براساس شاخص و معیارهای در نظر گرفته شده از قبیل میزان وقوع حوادث و فرسوده بودن ناوگان نقلیه اورژانس‌ها بین استان‌های کشور توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین برای رسیدن به موقع تیم‌های اورژانس ۱۱۵ به مصدومان و حادثه‌دیدگان حواث، امسال ۵۶۰ پایگاه جدید اورژانس درون شهری و برون شهری در کشور احداث خواهد شد.

معاون فنی و عملیات فوریت‌های پزشکی و اورژانس کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بدون کاهش خدمات فعلی اورژانس، در سال جاری بخش‌های مراقبت‌های ویژه مانند آی سی یو (ICU) و سی سی یو (CCU) در اورژانس افزایش خواهدیافت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه هزار و ۲۷۵ پایگاه ثابت و سیار اورژانس در قالب پایگاه‌های زمینی، هوایی و دریایی در کشور فعال است که ۴۸ پایگاه هوایی و پنج پایگاه دریایی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار