نماینده ولی فقیه در استان قم تلاش برای تحقق شعار سال را یک تکلیف دانست و گفت: باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.


تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در رابطه با شعار سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.

وی اقدامات نیروی انتظامی در کنترل و مهار حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال را مؤثر دانست و گفت: قطعا کاهش حوادث ناشی از مواد منفجره دست‌ساز به پشتوانه یک تدبیر سازمانی بوده و ناجا در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ناجا را نیرویی راهبردی و مقتدر توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی روز به روز در حال پیشرفت است و همواره به عزت و اقتدارش افزوده می شود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارزنده پلیس به شهروندان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در خط رهبری و یک نیروی امام زمانی و مدافع ارزش های اسلامی است.

همچنین سید محمود میرفیضی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های این نیرو در سال گذشته، عنوان کرد: بستر ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در حال آماده سازی است و به زودی شاهد ارائه برخی از خدمات انتظامی به شهروندان به صورت برخط خواهیم بود.

وی روند کنترل و کاهش جرائم در استان قم را رضایت بخش دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است که با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از امکانات با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارتقاء سطح امنیت و سلامت جامعه اقدام کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: ارشادات و راهنمایی‌های مراجع معظم تقلید و علما همواره برای بهبود وضعیت شهر مقدس قم راهگشا بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار