رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان گفت: حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح دو عنصر مهم در انتخابات است.

 حضور مردم و انتخاب اصلح دو عنصر مهم در انتخابات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  بندرترکمن ، غلامرضا منتظری صبح امروز در نشست هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان‌های غرب گلستان اظهارداشت:مهم‌ترین رکن این نظام مردم هستند، امام خمینی(ره) قلمرو مردم سالاری دینی مردم ایران را با برگزاری نخستین انتخاب جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 1358 به جهان ثابت کردند.

وی افزود: سعی داریم در نخستین گام در برگزاری مناسب انتخابات 28 خرداد 1400، به آسیب‌شناسی انتخابات در سال‌های گذشته، با هدف تجربه‌اندوزی بپردازیم و امیدواریم حاصل این نشست ها در دیگر شهرستان‌های استان در قالب یک کتابچه تالیف می شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان افزود: اعتمادآفرینی، امانتداری، کرامت انسانی و پرهیز از جانبداری سیاسی، چهار اصل مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو است.

وی گفت: هرچند که برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری در انتخابات جزو وظایف این شورا نیست اما برای حفظ انسجام و افزایش دموکراسی داخلی و دیپلماسی خارجی، از اعضای این هیئت می‌خواهیم در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند. با حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات غیرت و احساس دینی و ملی ما، به جهانیان ثابت می‌شود.

جلال ایری نماینده مردم بندرترکمن، کردکوی و بندرگز در مجلس شورای اسلامی افزود: اصل بی‌طرفی در انتخابات را اعضاء هیئت نظارت، مدنظر قرار بدهند، موضوع مهم حضور مردم و انتخاب اصلح است.

سید صادق شیرنگی فرماندار بندرترکمن هم در این نشست گفت: با تعامل با هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان، اتتخابات پرشوری در انتظار خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار