مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم و اگر باهدف قرب الهی و انگیزه‌های معنوی در این راه قدم برداریم قطعاً موفق خواهیم شد.

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در اولین دور سفرهای شهرستانی سال جدید در شهرستان کلاله به خبرنگار ایثار گلستان گفت: سفرهای شهرستانی با هدف پیگیری مشکلات ایثارگران و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی انجام می‌شود.
وی روند اجرای مصوبات را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: خوشبختانه بخشی از مصوبات دوره قبل اجرا شده اما تلاش بیشتری را جهت اجرای کامل طلب می‌کند.
وزیری ادامه داد: باید همانند دوران دفاع مقدس از ظرفیت و پتانسیل‌های جانبازان معزز در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.
این مقام مسئول تاکید کرد: خانواده شهدا معظم شاهد و ایثارگر بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم این قشر معزز، یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نظام رسیدگی و حل مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد بعنوان اصلی‌ترین ارگان خدمت‌رسان به این عزیزان با تمام توان پیگیر مطالبات به حق ایثارگران است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار