فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه ما همه به شهدا مدیون هستیم خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را انجام خواهم داد تا بتوانم بخشی از مشکلات حوزه ایثارگری را رفع کنم.

تمام توان خود را برای حل مشکلات ایثارگران بکار می گیرم

به گزارش گلستان 24، مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن صبح امروز در دیدار با  معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرترکمن در فرمانداری، اظهار کرد: مفاهیم ایثار و شهادت لازمه زندگی امروز هستند و می توان از طریق تشکل های ایثارگری و سمن های مرتبط با این موضوع به گسترش این فرهنگ کمک کرد.

نازقلیچی افزود: با انسجام بخشی پتانسیل های موجود در بخش ایثارگری می توان بسیاری از مشکلات موجود را با استفاده از مقوله ایثار و گذشت مرتفع نموده و بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه امروز نیز با یان رویکرد حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما همه به شهدا مدیون هستیم خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را انجام خواهم داد تا بتوانم بخشی از مشکلات حوزه ایثارگری را رفع کنم.

در ادامه شهردار بندرترکمن به اقدامات انجام شده در حوزه تابلوهای شهدا در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با تعامل خوبی که با بنیاد شهید بندرترکمن داریم ، تا کنون توانستیم در حوزه گلزار شهدا و همچنین بخشی از تابلوهای سطح شهر را ترمیم و بازسازی کنیم .

وی افزود:  هر جا که بنیاد شهید و امرو ایثارگران تشخیص بدهد می توانیم نسبت به ایجاد المان و یادمانهای شهدا اقدام کنیم .

محمد علی طالع زاری معاون پژوهش وارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیزنسبت به ارائه گزارشی از اقدامات انجام پذیرفته در حوزه ایثار و شهادت ، مطالبی را بیان کرد.

طالع زاری گفت: حضور در شهرستان و ارتباطا ت با بالاترین مقامات شهرستانی درجهت تبیین سیاستهای فرهنگی این سازمان می تواند در جهت ترویج فرهنگ ایثار موثر باشد.

وی تصریح کرد: چگونگی استفاده از پتانسیل شهری در خصوص فضای تبلیغی و زیستی و مبلمان شهری در راستای تبلیغات محیطی فرهنگ ایثار و شهادت امری حیاتی بوده و لازم است تمامی مسئولین در این راستا هم افزایی لازم را داشته باشند .

در پایان بخشی از محصولات فرهنگی که توسط بنیاد شهید استان گلستان تولید شده بود به فرماندار بندرترکمن داده شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار