چهاردهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با حضور رییس و اعضا در روز یکشنبه 16 شهریور ماه برپا شد.

چهاردهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای جلسه عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا ضمن  یادآوری و تشریح مصوبات جلسه ی پیشین، دستور جلسه  را قرائت کرد و گفت: این جلسه پیرامون اطلاع رسانی انتخابات غرب استان و آغاز فرآیند انتخابات 1400 ریاست جمهوری، بند چ سال 99 دستگاه های اجرایی و گزارش رییس کمیته اجتماعی شورا در خصوص کمک های مومنانه برپا شده است.

در ادامه  جلسه عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و رییس شورا ضمن قدردانی از هیات های مذهبی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دهه محرم به عزاداری پرداختند، گفت: فعلا تصمیم و برنامه ریزی مشخصی برای اربعین صورت نگرفته و در صورت بهبود شرایط کرونا و هماهنگی کشور عراق می کوشیم برای آن بازه زمانی تمهیداتی را اتخاد کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و تاکید بر توجه خاصه به این رویداد ماندگار در تقویم کشورمان ، گفت: باید با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس به این مهم توجه ی ویژه ای نشان دهیم.

چراغعلی سپس به انتخابات پیش رو در غرب استان گلستان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه 2 کاندیدا در مرحله دوم انتخابات برای حضور در مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند و شایسته است آن ها در فعالیت های تبلیغی خود دستورالعمل ابلاغی بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا شرایط تبلیغی خاص و ویژه ای از سوی رسانه ی ملی برای کاندیداها پیش بینی شده است، افزود: ضروری است کاندیدها از برپایی تجمعات تبلیغاتی پرهیز کنند و برای تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی بهره مند شوند.

سپس حمیدرضا ملک حسینی، سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، گفت: 21 شهریور ماه زمان برپایی انتخابات مرحله دوم در غرب گلستان است.

وی با تاکید دوباره بر ضرورت توجه کاندیداها به رعایت دستورالعمل های بهداشتی،گفت: روزشماری را برای برپایی انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نظر داریم و جلسات متعددی را با کاندیداها و عوامل اجرایی برپا کرده ایم.

سپس در ادامه حاضرین در جلسه درباره بند چ سال 99 دستگاهای اجرایی استان به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد اولویت های دستگاه های اجرایی استان و نیز اولویت های رصدشده توسط شورای اطلاع رسانی جمع بندی و با هماهنگی با صدا و سیما اجرایی شود.

در بخش پایانی جلسه نیز خاندوزی رییس کمیته اجتماعی شورای اطلاع رسانی  ضمن ارائه گزارش ی در خصوص کمک های مومنانه در استان و پویش های همدلی در ایام محرم و پاندمی کرونا، گفت: تشکل های مردم نهاد فعالیت های مستمر را در این دوران انجام داده اند و شایسته است صدا و سیمای استان گلستان فعالیت های آن ها را نیز رسانه ای کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار