مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان گلستان با توزیع حداقل ۳ هزار بسته معیشتی در این طرح مشارکت خواهد کرد.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان/ مشارکت جامعه ورزش و جوانان در طرح کمک مومنانه

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسمعلی برزمینی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در کنار رسالت‌های تخصصی خود در حوزه ورزش و جوانان برای خود رسالت‌هایی از نوع اجتماعی را نیز تعریف کرده است، اظهار کرد: توجه به این رسالت‌های اجتماعی است که می‌تواند پیوستگی جامعه ورزش و جوانان را در موضوعات مختلف با بدنه مردم مستحکم‌تر کند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان استان گلستان در سال گذشته نیز با تمام قدرت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری جدی داشته است، افزود: تلاش ما این بوده است که بخشی از توان خود را برای کمک به دولت و مردم برای مهار کرونا و از سویی دیگر همیاری به آسیب‌دیدگان کرونا قرار دهیم که اجرای طرح همت جوانانه «کمک مومنانه» یکی از این تلاش‌ها بوده است.

* در سال گذشته در چندین مرحله بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع کرده‌ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه در سال گذشته در چندین مرحله بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، تولید نماهنگ انقلابی سردار دل‌ها و فعالیت‌های جهادی محرومیت‌زدایی توسط هیئت‌های ورزشی و سمن‌های حوزه جوانان از دیگر فعالیت‌های ما در این حوزه بوده است.

برزمینی از اجرای فاز جدید طرح «کمک‌های مومنانه» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در هشت اردیبهشت ماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به ابتکار ادارات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سرتاسر استان گلستان یعنی در هر ۱۴ شهرستان تابعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مراسم متمرکز در مرکز و شرق استان گلستان، تصریح کرد: صبح روز هشت اردیبهشت ماه مراسم متمرکزی در یکی از سالن‌های ورزشی مرکز استان برگزار خواهد شد و در عصر همان روز نیز مراسم متمرکزی در شهرستان گنبدکاووس در سالن ورزشی خانه بدمینتون این شهرستان همراه با رونمایی از بسته‌های معیشتی اهدایی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع حداقل ۳ هزار بسته معیشتی در این طرح میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم این طرح را در عید سعید فطر و مناسبت‌های بعدی نیز تداوم بخشیده و به رسالت‌های خود در این بخش نیز جامه عمل بپوشانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار