مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

افتتاحیه سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی گلستان با حضور استاندار گلستان برگزار می‌شود.

افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی گلستان با حضور استاندار برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ بهمن طیبی  اظهار کرد: سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در 9 رشته ورزشی از 30 فروردین ماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور استاندار گلستان در مجموعه 15 هزار نفری شهدای گلستان در روستای کریم آباد گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در این رقابت‌ها 3 هزار و 983 ورزشکار در بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان با هم به رقابت می‌پردازند.

طیبی گفت: خوشبختانه در دوره‌های گذشته استقبال خوبی از این رقابت‌ها از سوی هیات‌های ورزشی و ادارات شهرستانی انجام شد که نتیجه آن نیز کشف و پرورش استعدادهای مختلف به ویژه در رشته‌های مدال‌آور و المپیکی است.

وی متذکر شد: همه قهرمانان ورزشی از دل همین نوع مسابقات کشف و پرورش داده می‌شوند و به همین دلیل در این دوره از المپیاد ورزشی استان تمرکز و اولویت ما توجه به استعدادهای رشته‌های المپیکی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه از همان دوره اول برگزاری این رقابت‌ها، این طرح مورد استقبال وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، از بین همین نوجوانان و نونهالان، قهرمانان بزرگی را به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

طیبی گفت: گلستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعدادای بسیار غنی ورزشی برخوردار است و یقین دارم اگر همت بیشتر مدیران شهرستانی، هیات‌ها، مربیان و خود ورزشکاران به میدان آید، شاهد حضور قهرمانان بزرگی از استان گلستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی در پایان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این دوره از مسابقات المپیاد استانی با کیفیت هرچه بهتر برگزار شود که در این راستا کمیته‌های مختلفی در حال فعالیت هستند و امیدواریم مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار