استاندار گلستان گفت: متاسفانه وضعیت آماری در بندرگز فاجعه است و باید با رعایت دستورات وضعیت را تغییر دهیم.

فاجعه آماری کرونا در بندرگز/ برگزاری مراسم ترحیم ۱۰۰۰ نفری در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: متاسفانه براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان شاهد افزایش میزان بستری بیماران در بیمارستان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت آماری بندرگز نزدیک به فاجعه است و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ نفر بستری خیلی زیاد است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی دستورالعمل‌های محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داست.

* نمازهای یومیه جماعت در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است/ هیچ‌کدام از اعضای ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان حتی سمت تزریق واکسن زدن نرفته‌اند

حق‌شناس گفت: نمازهای یومیه جماعت در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و همه فرمانداران این مصوبه را قاطعانه اجرا کنند.

وی با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص تزریق واکسن در علی‌آبادکتول تاکید کرد: هیچ تخلفی پذیرفتنی نیست و‌ در حال حاضر جامعه و افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس است و تمام متولیان باید براساس بخشنامه و دستورالعمل عمل کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند اعضای ستاد کرونا و مدیران استان واکسن زدند اما شهادت می‌دهم هیچ‌کدام از اعضای ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان حتی سمت تزریق واکسن زدن نرفته‌اند.

حق‌شناس با اشاره به برگزاری مجالس ترحیم گفت: من هم دلم می‌خواهد مراسم ترحیم عزیزانم بروم اما دستورالعمل می‌گوید نباید شرکت کنیم که ما هم شرکت نمی‌کنیم.

* خوشبختانه وضعیت تولید و توزیع ماسک در استان وضعیت خوبی است/ فرمانداران و مسوولان حق شرکت در‌ مراسم‌های تجمعی ندارند

وی گفت: متاسفانه در مراسم ترحیمی در استان یک هزار نفر شرکت کردند که به واقع اقدام بسیار ناپسندی است چون سلامتی مردم در خطر است.

استاندار گلستان به فرمانداران و مسوولان تذکر داد در‌ مراسم‌های تجمعی شرکت نکنند و بیان کرد: گزارش‌ شرکت شما در مراسم‌ها به دست ما رسیده است.

حق‌شناس بیان کرد: خوشبختانه وضعیت تولید و توزیع ماسک در استان وضعیت خوبی است و همه باید دست به دست هم دهیم که شرایط استان به وضعیت مطلوب برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار