مدیرکل کمیته امداد گلستان اعلام کرد

بابایی گفت: ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در سال گذشته اختصاص یافت.

اختصاص ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مددجویان گلستانی در سال گذشته

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» گفت: این نهاد در سال گذشته با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان، سه هزار و 791 خدمت مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان تامین سرپناه مناسب را مهمترین دغدغه و ضروری ترین نیاز مددجوبان این نهاد دانست و افزود: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمند سازی و بر اساس نیازسنجی های انجام شده صورت می پذیرد که تامین مسکن نیز یکی از اصلی ترین و پر هزینه ترین نیازهای ضروری خانواده هاست.

 

وی با اشاره به ارائه سه هزار و 450 خدمت مسکن اظهارداشت: تعمیر یک هزار و 149 واحد مسکونی با اعتبار۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان، ۱۳۷ مورد کمک به تکمیل مسکن مددجویان، با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان، ۷۹۵مورد کمک به احداث و سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان،۱۳۷ مورد کمک به عایق بام مسکن با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و یک هزار و 232 مورد کمک به لوله کشی گاز مسکن، از محل کمک های بلا عوض دولتی و کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسنه و همچنین کمک های خیرین، مراکز نیکوکاری و حامیان ایتام به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار