مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از واگذاری 940 انشعاب رایگان گازبه مددجویان تحت پوشش استان خبر داد.

واگذاری 940 انشعاب رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش استان گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ مهندس طالبی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت گاز استان گلستان دراین خصوص گفت: درحال حاضر نزدیک به 604 هزار مشترک در استان گلستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 17500 مشترک جدید به مشترکین این شرکت اضافه شده‌ است، اظهار داشت: از این حدود 940 انشعاب به صورت رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی واگذارشده است.
طالبی درادامه با اشاره به اینکه اقدامات فوق در راستای مسئولیت اجتماعی، عدالت محوری  وحمایت از اقشار محروم  و کم درآمد صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد انشعاب رایگان واگذار شده در استان تعداد 465 انشعاب مربوط به مددجویان کمیته امداد و 475 انشعاب مربوط به مددجویان بهزیستی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خاطر نشان کرد: این موضوع همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد و مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی استان درصورتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز رایگان بهره‌مند نشده اند، می‌توانند پس ازدریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به ادارات گاز استان برای یکبار از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار