رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان:

حسینی واعظ گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشنواره ملی و مجازی «قرآن نور امید» برگزار می شود.

جشنواره ملی و مجازی «قرآن نور امید» برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمصطفی حسینی واعظ» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید با محوریت گفتمان تواصی و قرآن نور امید از سوی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این جشنواره در بخش های تفسیر آسان قرآن کریم(فیلم های آموزشی حجت الاسلام قرائتی)، نهج البلاغه(مسابقه از حکمت های نهج البلاغه)، روایت زندگی(بر اساس فیلم های کوتاه روایت زندگی)، حفظ موضوعی قرآن کریم(استقامت و پیروزی در پرتو قرآن کریم)، کتابخوانی(با محوریت کتاب قرآن زنده است) و پیام قرآن (روزانه یک سوال از یک جزء قرآن کریم) برگزار می شود.

 

وی، داستان محمد رسول الله (ص)، بلبلان وحی، حفظ شوره های قدر و عصر، عکس رمضان، نامه ای به خدا، نقاشی، جلسه خانگی قرآنی، دکلمه خوانی و اذان گویی را از موضوعات بخش ویژه کودک و نوجوان این جشنواره برشمرد.

 

حسینی واعظ ادامه داد: برای برگزیدگان این جشنواره 700 میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا (10 خرداد) مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند، گفت: علاقمندان برای اطلاع از جزئیات، ثبت نام و ارسال آثار با عضویت در کانال «گلستان قرآن» در ایتا، سروش و بله به نشانی @golestan_quran مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار