حجت الاسلام ولی نژاد از برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در بیش از دو هزار مکان مذهبی استان خبر داد و گفت: اماکن مذهبی در شب قدر علاوه بر برگزاری نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم شب قدر اقدام خواهند کرد.

به گزارش گلستان۲۴؛ «حجت ‌الاسلام نورالله ولی نژاد» در جمع خبرنگران ماه رمضان را یکی از بهترین ماه‌هایی خوب خدا دانست و اظهار کرد: این ماه دارای نعمت های بسیار زیادی است که شب قدر یکی از نعمت‌های بزرگ این ماه محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های بسیاری است و این شب برابر هزار ماه فضیلت دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه پاداش ‌نیکوکاران در شب قدر به هزار برابر خواهد رسید، گفت: به تعبیر قرآن کریم عبادت در این شب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد آن را باید یک فرصت بدانند.

 

وی شب قدر را شب انتخاب و شب استثنایی برشمرد و گفت: شب قدر انتخاب شد تا انسان به یک درجه عالیه دست پیدا کند. شب قدر شب نزول قرآن و شب تجمیع قداست ها است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: شب قدر، شب نزول قرآن شب رحمت و مغفرت، شب استجابت دعاست، امید است همه ما بتوانیم از شب قدر به ‌اندازه کافی بهره ببریم.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در بیش از دو هزار مکان مذهبی استان خبر داد و اظهار کرد: اماکن مذهبی در شب قدر علاوه بر برگزاری نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم شب قدر اقدام خواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: قرائت جوشن کبیر،  تلاوت قرآن و قرآن به سر گرفتن ازجمله آداب مرسوم در شب قدر است که تمام امکان مذهبی به آن خواهند پرداخت.

 

وی گفت: طبق اعلام آمادگی هیئت های مذهبی استان در روز شهادت حضرت علی (علیه السلام) دسته روی باشکوهی در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از هزار مبلغ و روحانی در استان مشغول تبیین دین هستند که برخی از این روحانی ها در دو یا سه مکان مذهبی فعالیت می کنند.

 

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار