معاون صمت گلستان خبرداد

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در استان خبر داد.

معرفی ۵۵ نانوایی متخلف در گلستان به تعزیرات

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون بیش از ۷۹۷ بازرسی از واحدهای نانوایی گلستان انجام شده که طی آن ۵۵ پرونده تخلف به ارزش ۱۱۹ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال تشکیل شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: از این تعداد پرونده ۱۴ فقره مربوط به شهرستان آق قلا، ۹ فقره مربوط به گرگان، ۹ فقره مربوط به شهرستان گنبدکاووس، هشت فقره مریوط به شهرستان علی آبادکتول بوده و بقیه پرونده در سایر شهرستان ها تشکیل شده است.

اصغری بیان کرد: کم کردن وزن چانه، افزایش قیمت ها، عرضه خارج از شبکه، عدم ثبت موجودی و غیره از جمله مشکلات موجود در نانوایی ها بوده است.

وی گفت: عرضه نان باکیفیت مهم‌ترین مطالبه‌ای که از سوی صمت گلستان پیگیری شده لذا با توجه به حساسیت‌های بهداشتی، نظارت بر عملکرد نانوایی و بازرسی‌ها تشدید شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اضافه کرد: در ماه رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان دو هزار تومان و در نانوایی‌های آزادپز دو هزار و ۵۰۰ تومان بوده که این قیمت‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

اصغری گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب و غیره مراتب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار