معاون بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ازکشف تخلف میلیاردی یک شرکت تولید کننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در گرگان خبر داد.

کشف تخلف یک شرکت خوراک دام و طیوردر گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی دریافت گزارش کتبی شهروندان مبنی بر تخلفات احتمالی یکی از شرکت‌های خوراک دام و طیور و تعدادی از دامداری‌های صنعتی در گرگان گروهی از بازرسان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی‌های میدانی، تخلف قاچاق نهاده‌های ذرت دامی و جو دامی به میزان ۳۰ تن در شرکت مورد نظربه مبلغ و عرضه خارج از شبکه ۳۰ تن جو و ذرت دامی در دو واحد دامداری صنعتی مشخص شد.

اصغری گفت: پرونده تخلف این شرکت و دامداری‌ها به مبلغ ۹۰۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او از تمامی شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی را با سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به صورت حضوری (با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان این سازمان گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار