باحضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان،

اولین جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان در سال 1400 تشکیل شد.

جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان تشکیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، اولین جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی و ستاد امتحانات استان در سال 1400به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت جذب و نگهداشت سوادآموزان، امتحانات پایان دوره، در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش و با حضور ایشان تشکیل شد.

 احسانگوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک سال جدید و همچنین تبریک حلول ماه مبارک رمضان در ابتدای سخنان خود از زحمات و تلاش های سالی که گذشت و تلاش های همراه معاون سابق سواد آموزی استان و شهرستان ها، عوامل فعال سوادآموزی، مدیران مدارس، والدین بی سواد دانش آموزان و پیگیری های بعمل آمده تشکر کرد.

 وی در ادامه با بیان اهداف و سیاست های استان در سال جدید، و همچنین برنامه های  عملی معاونت سواد آموزی استان و ادارات سوادآموزی شهرستان تأکید کرد تا با  نظارت کامل در روند برگذاری کلاس ها، امتحانات پایان دوره در ایام کرونا و وضعیت های خطر ناک دقت بیشتری داشته و در خصوص برگزاری امتحانات در این ایام به صورت مجازی برسی های بیشتری داشته باشند.

طاشی سرپرست سواد آموزی استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به پیشینه سوادآموزی دراستان گلستان و جایگاه استان را در کشور در عرصه های مختلف نسبت به سایر استان ها بیان کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه فعلی استان ستودنی است از فعالان عرصه سوادآموزی استان بخصوص حسین علی همراه معاون سابق اداره کل، حوزه سواد آموزی استان و  شهرستانها  و همچنین تلاشهای وزیر محترم و معاونت وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی به جهت تامین و پرداخت های به موقع قدردانی کرد.

ایشان با توجه به اولین جلسه در سال 1400 ، از همکاران سوادآموزی خواست تا با تأسی از شعار سال رهبرمعظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» که در واقع مسیر را تعیین فرمودند همچون گذشته در جهت تحقق اهداف سوادآموزی گامهای مؤثری بردارند.

مهدوی نیا رئیس اداره سوادآموزی با بیان آمار جذب شده در سال 1399 و فعالیت های انجام شده در جلسات استان و شهرستان ها، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

فرهاد آخوندی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی استان با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده گروه بهبود کیفیت استان در سال 1399 در خصوص پالایش بی سوادان پایگاه های سیستم سوادآموزی و همچنین برنامه ریزی جهت تحقق اهداف آموزشی با توجه به شیوع حاد ویروس کرونا و وضعیت قرمز و خطرناک استان توضیحاتی را ارائه داد .

ارسال نظر

آخرین اخبار