فرمانده سپاه نینوا:

فرمانده سپاه نینوا گفت: در طرح شهید سلیمانی از ۵۵ هزار و ۱۷۲ نفر تست کرونا گرفته شد که از این تعداد، ۱۳ هزار و ۳۹ مورد مثبت اعلام شدند.


در طرح شهید سلیمانی از ۵۵ هزار نفر تست کرونا گرفته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در طرح شهید سلیمانی تاکنون ۵۵ هزار و ۱۷۲ تست پی سی آر و رپید انجام شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۹ مورد مثبت اعلام شد.

او گفت: همچنین ۵۹ هزار و ۲۷۱ بیمار کرونایی به قرنطینه خانگی و ۲۴۷ نفر نیز برای بستری به بیمارستان فرستاده شدند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: به ۱۵۳ هزار و ۲۸۴ نفر در این طرح خدمات حمایتی، بهداشتی و درمانی داده شد و ۹ هزار و ۵۴۵ نفر بسته‌های معیشتی دریافت کردند.

فرمانده سپاه نینوا افزود:از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۸۵۰ پایگاه سلامت در قالب ۱۰۰ پزشک، ۱۴۴ پرستار، هزار و ۷۱۷ بهورز و ۳ هزار و ۶۷۲ بسیجی داوطلب در این طرح فعال هستند.

او با بیان اینکه ۸۹۷ گروه رصد و شناسایی اولیه بیماری کرونا در این طرح همکاری می‌کنند افزود: ۹۹ گروه مراقبتی،۳۲۲ گروه سفیر سلامت،۷۵۸ گروه حمایتی و ۷۸۴ گروه نظارتی نیز مشغول فعالیت هستند.

او در مورد خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا گفت: از اسفند سال ۹۸ تا پایان اسفند ۹۹، حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نقطه از اماکن مذهبی، مدارس، مساجد و معابر ضدعفونی و اقلامی مانند، ماده ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش نیز توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار