مدیرکل هواشناسی استان گلستان عنوان کرد

داداشی گفت: از شامگاه امروز سامانه بارشی وارد استان می شود که بر اساس آن شاهد بارش باران پراکنده در برخی نقاط استان خواهیم بود اما مقدار آن قابل ملاحظه نیست.

بارش های پراکنده و خنک تر شدن هوای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «نوربخش دادشی» ظهر امروز (پنجشنبه 2 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نخستین روز اردیبهشت دمای هوا افزایش یافت و یکی از روزهای گرم استان را سپری کردیم به گونه ای که  دمای هوای استان به 35 درجه سانتیگراد رسید و دمای هوا در برخی نقاط حتی  41 درجه سانیگراد گزارش شد.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان  ادامه داد: با کاهش رطوبت و جریان های گرم از شب گذشته وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان شاهد بودیم که تا اوایل صبح امروز ادامه داشت و هوای امروز کمی نسبت به روز گذشته خنک تر شده است.

 

داداشی یادآور شد: براساس الگوهای هواشناسی پیش بینی ما این است که از شامگاه امروز سامانه بارشی وارد استان می شود که انتظار داریم بر اساس آن شاهد بارش باران پراکنده در برخی نقاط استان باشیم ولی این بارش ها قابل ملاحظه نخواهد بود.

 

وی گفت: ابتدای هفته بارندگی های پراکنده به صورت رگباری اما ضعیف در برخی از نقاط استان براساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار