از قهرمانی دراماتیک بسکتبال شهرداری گرگان تا برکناری معاون واکسن خوار علوم پزشکی گلستان از جمله اخبار مهم شنبه چهارم اردیبهشت ماه بود.

از قهرمانی دراماتیک بسکتبال شهرداری گرگان تا برکناری معاون واکسن خوار علوم پزشکی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در چهارمین بازی فینال در برابر مهرام، برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر شد.

***استاندار گلستان از رتبه پنجم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبرداد.

*** همسر معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خارج از اولویت واکسن کرونا دریافت کرد و موجب برکنری همسرش شد.

*** قزوهی گفت: با هماهنگی مسئولان دستگاه قضایی برای همه شهرستان ها شعب امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده تا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

***فرماندار گرگان با اشاره به قرمز بودن وضعیت این شهرستان برای چندمین هفته متوالی گفت: تعطیلی اصناف در قالب گروه‌های شغلی دو، سه و چهار یک هفته دیگر تمدید شده است.

*** منتظری بابیان اینکه بحران آب در استان گلستان جدی است، گفت: باید کمیسیون های مشورتی به حل مسائل اساسی استان بپردازند.

***  کریمی گفت: در شهرستان گنبدکاووس به صورت متوسط روزانه یک نفر در ۷۲ ساعت گذشته براثر کرونا فوت کرده است.

*** طهماسبی گفت: از سوی دولت هیچ خدماتی بازاریان ندیدند و تمدید مهلت محدودیت های کرونایی باعث گلایه هایی شده است.

*** حجت الاسلام سیدحسینی گفت: دولت به ازای تعطیلی کسب و کار بازاریان تنها تسهیلات آنها را برای ۶ ماه امهال کرده است و باید شرایط حمایتی دولت از اصناف بیشتر شود.

.*** مهاجر به نزدیک شدن فصل برداشت گندم و کلزا و خرید تضمینی این محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۲ عوامل خرید تصمینی محصولات کشاورزی گلستان براثر کرونا فوت کردند.

.*** فاضل گفت: واکسیناسیون کرونای بیش از ١۶ هزار و ۸۰۰ سالمند بیش از ۸۰ سال در گلستان از روز (دوشنبه ۶ اردیبهشت) آغاز می شود.

.*** مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به کاهش ۱۴۷.۹ میلیمتری میزان بارش در سال زراعی جاری نسبت به آمار بلندمدت، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، وضعیت خشکسالی استان از اردیبهشت تا پایان تیرماه حادتر می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار