معاون شهردار گرگان گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان متعلق به همه مردم است و هیچ نکته پنهانی در این تیم وجود ندارد.

با خبرنگاران هیچ مشکلی نداریم

به گزارش گلستان 24، علی بیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در راستای پیگیری اصحاب رسانه استان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: دلیل اینکه تا به امروز بعد از پایان لیگ ملی نشست خبری را برگزار نکردیم این بود که می‎خواستیم دست پر در این نشست حاضر شویم.

وی ادامه داد: تا به امروز خبر خاصی در خصوص تیم وجود نداشت و به دنبال آن هستیم که پس از نهایی شدن جذب دو بازیکن خارجی نشستی را با اصحاب رسانه برگزار کنیم و در خصوص مسائل مختلف تیم صحبت کنیم.

معاون شهردار گرگان و نماینده تام‎الاختیار وی در امور تیم بسکتبال خاطرنشان کرد: ما با خبرنگاران هیچ مشکلی نداریم و اتفاقا آنها را دوست داریم.

بیانی تاکید کرد: من خودم هیچگاه دیدگان منفی نسبت به خبرنگاران نداشته و نخواهم داشت چون می‎دانم اگر من به عنوان یک فرد در شهرداری گرگان در تلاشم تا خدمتی را به مردم ارائه دهم، اصحاب رسانه هم به دنبال انجام رسالتشان هستند. انتقادهای تمامی اهالی قلم و حتی تعریف‎‎هایشان هر دو برای تیم و پیشرفت بسکتبال گرگان مفید است.

معاون شهردار گرگان و نماینده تام‎الاختیار وی در امور تیم بسکتبال تصریح کرد: به نظر من واژه شفاف‎سازی در این تیم معنی ندارد چون هیچ نکته پنهانی در بسکتبال شهرداری گرگان وجود ندارد. بسکتبال شهرداری گرگان متعلق به همه مردم است و تلاش ما هم برای آن است که مردم از ما و عملکرد تیم راضی باشند.

وی در پایان ابراز کرد: حتما طی 48 ساعت آینده نشست خبری را با ورزشی‎نویسان استان برگزار خواهیم کرد تا به ابعاد مختلف عملکرد تیم در فصل گذشته و برنامه‎ها برای فصل آینده بپردازیم./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار