مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کشمیری از ارسال یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد.

۱۰۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد یک رخداد بسیار مهم هنری است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جای خود را باز کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: زمینه سازی برای شناخت بیشتر و روز افزون اعضای علاقمند به هنر فیلمسازی در کانون های مساجد می تواند نهضت فیلمسازی را در کانون ها در پیش داشته باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و حیاتی در برگزاری این جشنواره این است که صفر تا صد برگزاری این جشنواره بر عهده یک تیم مردمی در کانون مسجد است.

 

کشمیری اظهارداشت: کانون فرهنگی و هنری طنین مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) گرگان بسیار زیبا و حرفه ای توانسته است از پس برگزاری و انجام این جشنواره ملی برآید.

 

وی گفت: برگزاری چهار دوره جشنواره گواه صادق بر این مدعا است که این جشنواره مراحل تثبیت خودش را در بین جشنواره های فیلم می گذراند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از دیگر خصوصیات رو به رشد و مثبت این جشنواره در سال چهارم می توان به رشد کمی و کیفی آثار رسیده به این جشنواره اشاره کرد که این مسئله از نشانه های امیدبخش است.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و 45 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شده است، گفت: از این تعداد 335 اثر در بخش آزاد و فیلم کوتاه داستانی، 22 اثر در بخش فیلم کوتاه مستند (با موضوع روستا)، 90 اثر در بخش فیلمنامه (با موضوع روستا) ارسال شده است.

 

کشمیری اضافه کرد: در بخش کانونی و پویانمایی 19 اثر، در بخش فیلم کوتاه داستانی 204 اثر، در بخش فیلم کوتاه مستند 241 اثر، در بخش فیلمنامه 76 اثر و در بخش نماهنگ 58 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار